فرمولي كه به افزايش بازديد سايت شما كمك ميكند

طراحي انواع وب سايت هاي شركتي / فروشگاهي / شخصي / پزشكي / تبليغاتي / املاك و ...

فرمولي كه به افزايش بازديد سايت شما كمك ميكند

۲۰ بازديد

فرمولي كه به افزايش بازديد سايت شما كمك ميكند

فرمولي كه به افزايش بازديد سايت شما كمك ميكند

 

هنگامي كه يك كسب وكار اينترنتي داريم مسئله قابل اهميت اين است كه بازيد سايت ما بالا باشد زيرا هرچه آمار بازيد بيشتر باشد احتمال موفقيت كسب وكارمان به مراتب بيشتر خواهد شد .

 

هر برنامه و هدفي كه براي كسب و كار خود داريد، بدون وجود ترافيك و بازديد كننده سايت به ثمر نخواهد رسيد. بدون بازديد كننده، نه ليست ايميل داريد نه ميتوانيد از روش هاي بازاريابي ايميل به صورت اصولي استفاده كنيد و نه فروشي خواهيد داشت و نه درآمد و سودي

 از مشكلات هميشگي افرادي كه كسب وكار اينترنتي دارند علل الخصوص افرادي كه به تازگي سايت راه اندازي كرده اند افزايش بازديد سايت است و همواره به دنبال ترفند هاي افزايش بازديد سايت هستند تا بتوانند بازديد كننده سايت خود را هرچه سريعتر افزايش دهند.

البته بسياري نيز به دنبال روش هاي فِيك يا تقلبي براي افزايش بازديد سايت خود ميگردند كه عملا بي فايده بوده و به درد نخواهد خورد جز اينكه ممكن است براي مدت كوتاهي رتبه سايت شما را در الكسا افزايش دهد، در هر صورت به هچ عنوان پيشنهاد نمي كنيم وقت خود را براي جذب چنين ترافيكي تلف كنيد.

عده اي نيز ترافيك زيادي براي سايت خود دارند اما متاسفانه نميتوانند آن درآمد و فروشي كه انتظار دارند را از اين ميزان ترافيك به دست آورند، زيرا اين ترافيك يا بازديد كننده هدفمند نيست.

 

در ادامه ي اين مقاله با شركت طراحي سايت در شيراز همراه باشيد تا ترفند هايي را  كه باعث افزايش بازديد سايت شما ميشود عنوان كنيم .

آيا افزايش بازديد سايت كار سختي است؟

 

اما مسئله خنده دار اين است كه ما موضوع افزايش بازديد را براي سايت خود كار سخت و پيچيده اي كرده ايم و همه باور كرده اند كه به راستي جذب و افزايش بازديد سايت كار بسيار دشواري است.

انسان ها دوست دارند به هرچيزي كه پيچيده و سخت تر است بهاي بيشتري دهند درست مانند كسب درآمد و پول درآوردن.

 

تنها فرمول اصلي افزايش بازديد سايت كه به آن نياز داريد

 

افزايش بازديد سايت همان چيزي هست كه همه ما ميخواهيم، هر چه بيشتر باشد موفقيت كسب و كارمان نيز به مراتب بيشتر خواهد شد

 

ترافيك يا بازديد سايت درست مثل خوني است كه در رگ هاي شما جريان دارد، بدون آن زندگي تان متوقف خواهد شد. اگر سايت تان هم بازديد نداشته باشد، عملا از بين خواهد رفت و كسب و كارتان بي معني خواهد بود.

 

 

 

هر برنامه و هدفي كه براي كسب و كار خود داريد، بدون وجود ترافيك و بازديد كننده سايت به ثمر نخواهد رسيد. بدون بازديد كننده، نه ليست ايميل داريد نه ميتوانيد از روش هاي بازاريابي ايميل به صورت اصولي استفاده كنيد و نه فروشي خواهيد داشت و نه درآمد و سودي.

 

افزايش بازديد سايت يكي از بزرگترين مشكلاتي است كه اكثر افراد از تازه كاران تا افراد حرفه اي در حوزه كسب و كار اينترنتي با آن مواجه هستند و همواره به دنبال ترفند هاي افزايش بازديد سايت هستند تا بتوانند بازديد كننده سايت خود را سريعتر افزايش دهند.

 

البته بسياري نيز به دنبال روش هاي فِيك يا تقلبي براي افزايش بازديد سايت خود ميگردند كه عملا بي فايده بوده و به درد نخواهد خورد جز اينكه ممكن است براي مدت كوتاهي رتبه سايت شما را در الكسا افزايش دهد، در هر صورت به هچ عنوان پيشنهاد نمي كنيم وقت خود را براي جذب چنين ترافيكي تلف كنيد.

 

 

بسياري نيز ترافيك زيادي براي سايت خود دارند اما متاسفانه نميتوانند آن درآمد و فروشي كه انتظار دارند را از اين ميزان ترافيك به دست آورند، زيرا اين ترافيك يا بازديد كننده هدفمند نيست.

 

 

آيا افزايش بازديد سايت كار سختي است؟

 

اما مسئله خنده دار اين است كه ما موضوع افزايش بازديد را براي سايت خود كار سخت و پيچيده اي كرده ايم و همه باور كرده اند كه به راستي جذب و افزايش بازديد سايت كار بسيار دشواري است.

 

 

 

انسان ها دوست دارند به هر چيزي كه پيچيده و سخت تر است بهاي بيشتري دهند درست مانند كسب درآمد و پول درآوردن.

 

 

 

افزايش ترافيك سايت كار سختي نيست

كسب درآمد و پول درآوردن مفهوم ساده اي است كه آن را انقدر پيچيده و سخت براي خود جلوه داده ايم كه حتي نميدانيم پول و درآمد از كجا مي آيد!؟ نتيجه هم اين ميشود كه درصد بالايي از افراد جامعه به هر دري ميزنند تا كسب درآمد كنند و آخر سر هم به نتيجه نميرسند

جذب ترافيك و بازديد كننده سايت هم درست مانند پول است، آن را آنقدر سخت و پيچيده جلوه داده ايم و دائما به دنبال يك روش خاص هستيم تا بتوانيم بازديد كننده سايت خود را سريعتر افزايش دهيم.

به همين دليل تمام كساني كه داراي سايت يا كسب و كار اينترنتي هستند به دنبال افزايش بازديد هستند و آن را كاري سخت و مشكل ميپندارند.

اما يكي از هنرهايي كه بايد داشته باشيد اين است كه كارهايي كه به نظر سخت مي آيند را بررسي كرده و آن ها را براي خود ساده سازي كنيد. فراموش نكنيد كه موفقيت در ساده سازي است، حتي اگر دقت كنيد مي بينيد كه موفق ترين ايده هاي دنيا از دل ساده ترين آن ها به دست آمده، آنقدر ساده كه بارها با خود فكر كرده ايم اينكه ايده خود ما بود، يا چرا به فكر خودم نرسيده بود؟!

به همين دليل در اين مطلب قصد داريم تا با ساده سازيِ نحوه جذب و افزايش بازديد سايت، يك فرمول ساده را در اختيار شما قرار دهيم كه با استفاده از آن بتوانيد به راحتي و با استفاده از تمام روش ها و تكنيك هايي كه براي افزايش ترافيك ياد گرفته ايد، بازديد سايت خود را افزايش دهيد.

 

روش  اصلي افزايش بازديد سايت به زبان ساده

اين فرمول چيست؟ به صورت خلاصه تنها فرمولي كه بايد براي افزايش بازديد كننده سايت خود از آن استفاده كنيد اين است:

ببينيد مخاطبان اصلي تان كجا هستند؟

نيازهاي آن ها را شناسايي كنيد

به آنجايي برويد كه حضور دارند و آن چه را نياز دارند به آن ها بدهيد

از آن ها بخواهيد براي دريافت اطلاعات بيشتر به سايت تان بيايند

با ارائه هديه رايگان و ارزشمند آن ها را عضو ليست ايميل خود كنيد

مراحل گفته شده را تكرار كنيد

اما با خواندن اين فرمول ممكن است فكر كنيد كه:

اما اين كه خيلي ساده است!

شايد فكر كنيد اين فرمول آنقدر ساده و پيش پا افتاده است كه نميتواند اثر بخش باشد.

حتما ميگوييد پس اين همه روش هاي مختلفي چون سئو و بهينه سازي سايت  ،  پيدا كردن كلمات كليدي، لينك دهي داخلي و ايجاد يك لينك، نوشتن رپورتاژ، استفاده از روش هاي كامنت گذاري يا استفاده از تبليغات و رپورتاژ آگهي و  PPC ها و پاپ آپ ها چه؟

اما اگر كمي دقت كنيد خواهيد ديد كه همه اين روش ها بر اساس اين فرمول پاسخ گو خواهند بود. زماني كه بتوانيد اين فرمول را بشناسيد و بر اساس آن روش مناسب براي سايت خود را انتخاب كنيد مطمئن باشيد نه تنها ميتوانيد بازديد خوبي براي سايت خود بيابيد بلكه اين بازديد كننده هدفمند خواهد بود.

علاوه بر اين تبديل اين بازديد كنندگان به مشتري و كسب درآمد و فروش از آن ها به مراتب آسان تر خواهد بود.

درست است كه اين فرمول ساده است اما مطمئن باشيد كه كار ميكند و بسيار موثر است. متاسفانه افراد تمام وقت خود را صرف پيدا كردن يك روش خاص يا پيچيده ميكنند، آن ها همواره به دنبال يك راز يا مسير كوتاهي هستند كه بتوانند به هدف شان برسند، در صورتي كه اگر به اساس و پايه هر چيزي برگردند و اصول و اساسي را پياده كنند موفقيت آن ها بسيار سريعتر و تضمين تر شده خواهد بود.

اگر اكنون تصميم به طراحي وب سايت شركتي در شيراز يا طراحي وب سايت فروشگاهي در شيراز و يا طراحي وب سايت بيمه در شيراز  را داريد روي كلمه ي مربوطه كليك كنيد .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.