امتيازبندي مهاجرت به اتريش

طراحي انواع وب سايت هاي شركتي / فروشگاهي / شخصي / پزشكي / تبليغاتي / املاك و ...

امتيازبندي مهاجرت به اتريش

۱۳ بازديد

امتيازبندي مهاجرت به اتريش

 

يك سيستم امتياز بندي مهاجرت به اتريش وجود دارد كه متقاضي مهاجرت به اتريش بايد امتيازات لازم را در امتيازبندي مهاجرت به اتريش كسب كند. اين سيستم امتيازبندي مهاجرت به اتريش فقط در ويزاي جست و جوي كار اتريش كه اعتبار آن 6 ماه است، وجود دارد. در اين مقاله جزئيات لازم را در رابطه با شرايط امتيازبندي مهاجرت به اتريش توضيح خواهيم داد.

 

امتيازبندي مهاجرت به اتريش

 

شرايط امتيازبندي مهاجرت به اتريش

شرايط زير در سيستم امتيازبندي مهاجرت به اتريش اعلام شده است كه متقاضي مهاجرت به اتريش بايد امتيازات لازم را در اين سيستم كسب نمايد:

- مدرك تحصيلي

- سن

- سوابق كاري

- مدرك زبان

- تحصيل در اتريش

اين شرايط در سيستم امتيازبندي مهاجرت به اتريش مجموعا 100 امتياز را به خود اختصاص مي دهند. متقاضي مهاجرت به اتريش بايد در سيستم امتيازبندي مهاجرت به اتريش حداقل 70 امتياز را جهت اخذ ويزاي جست و جوي كار كسب كند. در ادامه نحوه امتيازگيري در هر كدام از شرايط را شرح مي دهيم.

 

شرط مدرك تحصيلي در امتيازبندي مهاجرت به اتريش

در سيستم امتيازبندي مهاجرت به اتريش حداكثر امتيازي كه به مدرك تحصيلي تعلق دارد 40 امتياز است. حداقل مدرك تحصيلي ليسانس مي باشد. در صورت داشتن مدرك ليسانس يا فوق ليسانس 20 امتياز و در صورت داشتن مدرك دكترا 40 امتياز كسب مي كنيد. لازم به ذكر است كه مدرك ليسانس يا فوق ليسانس رشته هاي فني، كامپيوتر و علوم طبيعي 30 امتياز دارند. شرايط ديگري در رابطه با تحصيل نيز از امتياز برخوردارند؛ مانند حقوق بالا در هر سال 20 امتياز، ثبت اختراع يا لوح تقدير 20 امتياز، پروژه تحقيقاتي 20 امتياز.

 

شرط سن در امتيازبندي مهاجرت به اتريش

سن متقاضي در سيستم امتيازبندي مهاجرت به اتريش حداكثر 20 امتياز را به خود اختصاص مي دهد. سن 35 سال به پايين 20 امتياز، 35 تا 40 سال سن 15 امتياز و 40 تا 45 سال سن 10 امتياز كسب مي كنند.

 

شرط سوابق كاري در امتيازبندي مهاجرت به اتريش

به شغل و سوابق كاري در سيستم امتيازبندي مهاجرت به اتريش حداكثر 20 امتياز تعلق مي گيرد. سوابق كاري و كارهاي مديريتي به ازاي هر سال 2 امتياز كسب مي كند. اگر در اتريش نيز سابقه كار داشته باشيد 10 امتياز مي گيريد.

 

شرط مدرك زبان در امتيازبندي مهاجرت به اتريش

مدرك زبان انگليسي يا آلماني در سيستم امتيازبندي مهاجرت به اتريش حداكثر از 10 امتياز برخوردار است. مدرك زبان مبتدي 5 امتياز و مدرك زبان پيشرفته 10 امتياز دارد.

 

شرط تحصيل در اتريش در امتيازبندي مهاجرت به اتريش

تحصيل در اتريش نيز در سيستم امتيازبندي مهاجرت به اتريش حداكثر 10 امتياز را به خود اختصاص مي دهد. تحصيل ابتدايي در اتريش 5 امتياز و تحصيل در دانشگاه هاي اتريش و داشتن مدرك تحصيلي ليسانس يا فوق ليسانس از دانشگاه هاي اتريش 10 امتياز كسب مي كند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد