سرمايه گذاري كانادا

طراحي انواع وب سايت هاي شركتي / فروشگاهي / شخصي / پزشكي / تبليغاتي / املاك و ...

سرمايه گذاري كانادا

۱۲ بازديد

سرمايه گذاري كانادا

 

 

مهاجرت به كانادا از طريق سرمايه گذاري

 

شرايط گرفتن اقامت دائم در مهاجرت به كانادا از طريق سرمايه گذاري از طريق ويزاي سرمايه گذار (Investor visa)
با توجه به اين كه گرفتن اقامت دائم و مهاجرت به كانادا از طريق سرمايه گذاري بصورت دائم بسته شده، ديگر اين امكان وجود نخواهد داشت كه فرد بتواند از طريق سرمايه گذاري محض، جهت گرفتن اقامت دائم اقدام كند. از اين رو، افراد مي توانند با اقدام در برنامه استاني مهاجر پذيري يا PNP نسبت به مهاجرت به كانادا از طريق سرمايه گذاري اقدام كنند. در حال حاضر دو استان زير داراي برنامه هاي ويزاي سرمايه گذاري هستند :


- زيرشاخه بيزينس برنامه مهاجرتي استان اونتاريو (OINP)

- زيرشاخه بيزينس برنامه مهاجرتي استان مانيتوبا

 

 

بيزينس برنامه مهاجرتي استان اونتاريو (OINP) جهت مهاجرت به كانادا از طريق سرمايه گذاري:

مزيت بزرگ برنامه مهاجرت به كانادا از طريق سرمايه گذاري در اين استان اين است كه در صورت پذيرفته شدن درخواست شما براي ثبت نام در برنامه مهاجرت به كانادا از طريق سرمايه گذاري، به كارمندان درجه يك شما نيز اجازه درخواست ويزاي كار و مهاجرت به كانادا از طريق سرمايه گذاري داده مي شود.

 

انواع مهاجرت به كانادا از طريق سرمايه گذاري در استان اونتاريو

در حالت كلي، شما در سه حالت مي توانيد در برنامه مهاجرت به كانادا از طريق سرمايه گذاري در استان اونتاريو فعاليت كنيد :

1. فعاليت شركتي

پيش نيازها:

- شركت شما حداقل به فاصله 36 ماه از زمان ثبت درخواست مهاجرت به كانادا از طريق سرمايه گذاري بايد به ثبت رسمي رسيده باشد.

- از لحاظ ساختار و پيكربندي، شركت هاي زير واجد شرايط براي شروع به فعاليت در برنامه مهاجرت به كانادا از طريق سرمايه گذاري هستند:

-- شركت هاي سهامي عام

-- شركت هاي تضامني و موسسات انفرادي

-- شركت هاي شراكتي

 

2. فعاليت سرمايه گذاري

پيش نيازها:

- سرمايه اي به ميزان حداقل 5 ميليون دلار كانادا بايد توسط شركت شما وارد سيستم مهاجرت به كانادا از طريق سرمايه گذاري شود يا يك بيزينس فعال را خريداري نماييد.

- سرمايه موجود جهت مهاجرت به كانادا از طريق سرمايه گذاري بايد از راه هاي قانوني به دست آمده باشد.

- فعاليت سرمايه گذاري شما بايد توان ايجاد سودآوري چشمگير در اقتصاد اونتاريو را داشته باشد.

 

3. فعاليت اشتغال زايي

پيش نيازها:

- در ازاي هر يك از كارمندان اصلي متقاضي كار، شركت مي بايست براي شهروندان كانادايي يا افراد مقيم دائم اين كشور 5 شغل تمام وقت و دائم ايجاد كند.

- مشاغل ايجاد شده بايد با حقوق و مزايا همراه باشند. ميزان دستمزد نيز بايد با استانداردهاي شغل مربوطه همخواني داشته باشد.

 

پيش نيازهاي كلي جهت مهاجرت به كانادا از طريق سرمايه گذاري در استان اونتاريو:

شركت مي بايست پيش نيازهاي زير را علاوه بر موارد ذكر شده جهت ورود به برنامه مهاجرت به كانادا از طريق سرمايه گذاري در استان اونتاريو رعايت كند:

- بين شركت مادر و بيزينس جديد شما در اونتاريو جهت مهاجرت به كانادا از طريق سرمايه گذاري بايد ارتباط واضح و مشخصي وجود داشته باشد.

- بيزينس جديد بايد از راه فروش كالا يا ارائه خدمات سودآوري داشته باشد.

- درآمد اوليه شركت بايد از راه درآمد فعال باشد.

- شركت جديد جهت مهاجرت به كانادا از طريق سرمايه گذاري بايد با قوانين و مقررات و مجوزهاي كشور كانادا همخواني ونيز قوانين كار اين كشور همسويي داشته باشد. در صورتي كه متمايل به خريد يك شركت جهت مهاجرت به كانادا از طريق سرمايه گذاري هستيد، آن شركت بايد در اونتاريو و بر اساس قوانين آن به ثبت رسمي رسيده باشد.

- شركت جديد بايد به عنوان يك بيزينس دائم به ثبت برسد.

- هر سرمايه گذار طرف سوم بايد سرمايه گذار با ماهيت واقعي باشد.

- يك طرح بيزينسي (business plan) حتما بايد ارائه شود.

 

بيزينس برنامه مهاجرتي استان مانيتوبا جهت مهاجرت به كانادا از طريق سرمايه گذاري:

اين استان داراي دو راه براي مهاجرت به كانادا از طريق سرمايه گذاري است: گرفتن اقامت از طريق كارآفريني و از طريق سرمايه گذاري در بخش كشاورزي. همانطور كه از اسامي اين دو روش پيداست، افرادي كه متقاضي مهاجرت به كانادا از طريق سرمايه گذاري و گرفتن اقامت از طريق كارآفريني هستند، مي توانند بيزينس خود را در نواحي شهرنشين و مركزي مانيتوبا شروع كرده يا يك بيزينس فعال را خريداري كنند. در مقابل، افرادي كه متمايل به مهاجرت به كانادا از طريق سرمايه گذاري در بخش كشاورزي هستند مي توانند فعاليت و مديريت كشاورزي خود را در نواحي غيرشهري مانيتوبا آغاز كنند.

 

 

مطالعه مطالب زير نيز به شما پيشنهاد مي گردد :

مهاجرت به آلمان از طريق سرمايه گذاري

مهاجرت به تركيه از طريق سرمايه گذاري

 

كليدواژه ها : سرمايه گذاري در كانادا , مهاجرت به كانادا از طريق سرمايه گذاري , سرمايه گذاري در كانادا 2019 , سرمايه گذاري در بورس كانادا , سرمايه گذاري در بانك كانادا , سرمايه گذاري در ونكوور كانادا , سرمايه گذاري در كبك كانادا , سرمايه گذاري در كشور كانادا , ويزاي سرمايه گذاري كانادا 2018 , سرمايه گذاري در كانادا 2018 , اقامت كانادا از طريق سرمايه گذاري 2018 , مهاجرت به كانادا از طريق سرمايه گذاري 2018 , انواع سرمايه گذاري در كانادا , اقامت سرمايه گذاري كانادا 2018 , فرصتهاي سرمايه گذاري در كانادا , مهاجرت به كانادا از طريق سرمايه گذاري 2017 , مهاجرت به كانادا از طريق سرمايه گذاري استاني , مهاجرت به كانادا از طريق سرمايه گذاري كبك , مهاجرت به كانادا از طريق سرمايه گذاري 2019 , مهاجرت به كانادا , مهاجرت از طريق سرمايه گذاري به كانادا , سرمايه گذاري كانادا 2019 , سرمايه گذاري كانادا 2018 , سرمايه گذاري كانادا بريتيش كلمبيا , سرمايه گذاري كانادا اقامت , سرمايه گذاري كانادا مهاجرت , مهاجرت به كانادا از طريق سرمايه گذاري در استان نيوبرانزويك , مهاجرت به كانادا از طريق سرمايه گذاري فدرال , مهاجرت با سرمايه گذاري در كانادا , اقامت كانادا از طريق سرمايه گذاري , اقامت در كانادا از طريق سرمايه گذاري , اقامت كانادا با سرمايه گذاري , اخذ اقامت كانادا از طريق سرمايه گذاري , اقامت كانادا با سرمايه گذاري , اقامت در كانادا با سرمايه گذاري

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد