تحصيل در چين

طراحي انواع وب سايت هاي شركتي / فروشگاهي / شخصي / پزشكي / تبليغاتي / املاك و ...

تحصيل در چين

۴۲ بازديد

تحصيل در چين



كشور چين كشوري پهناور واقع در قسمت شرق آسيا مي باشد كه به عنوان پرجمعيت ترين كشور جهان و سومين كشور وسيع دنيا شناخته مي شود.پايتخت اين كشور بيجينگ بوده، زبان رسمي مردم ماندراين و نظام سياسي كمونيستي مي باشد. اما مي توان گفت اكثر مردم كشور به زبان انگليسي تسلط دارند.
اقتصاد قوي اين كشور و هزينه هاي نسبتا كم زندگي مانند اجاره پايين مسكن ، سيستم حمل و نقل قوي و سريع از جمله قطار هاي سريع السير و اتوبوس هاي فراوان باعث علاقه ي زيادي از مردم به مهاجرت به چين از طريق تحصيل شده است. همچنين دانشگاه هاي رنكينگ بالا و معتبر آن مورد توجه دانشجويان زيادي واقع مي شود.
مردم چين بسيارخوش رفتار و مهمان نواز بوده و با خارجي ها همچون مهمان برخورد مي كنند.

 

مهاجرت به چين از طريق تحصيل

 

شرايط مهاجرت به چين از طريق تحصيل

افرادي كه قصد دارند جهت مهاجرت به چين از طريق تحصيل اقدام نمايند و در دانشگاه هاي اين كشور ادامه تحصيل دهند مي توانند به راحتي از طريق اخذ پذيرش دانشگاهي از دانشگاه هاي معتبر اقدام نمايند. نكته ي مهم در مهاجرت به چين از طريق تحصيل تاييد اعتبار دانشگاه انتخابي شما توسط سفارت اين كشور مي باشد.براي مهاجرت به چين از طريق تحصيل در مقطع ليسانس دانستن زبان چيني و تسلط كامل الزامي مي باشد. دانشگاه ها به صورت دولتي و خصوصي بوده و 190 دانشگاه در چين مورد تاييد وزارت علوم ايران مي باشد.

 

تبديل ويزاي تحصيلي به ويزاي كاري با مهاجرت به چين از طريق تحصيل

متقاضيان مهاجرت به چين از طريق تحصيل در پايان دوره ي تحصيلي شان مي توانند با پيدا كردن كار مرتبط ،كه چندان كار سختي نمي باشد ، ويزايشان را به ويزاي كاري تغيير داده و در اين كشوربمانند.افرادي كه به تدريس علاقه مند مي باشند مشاغل زيادي براي تدريس به عنوان مثال زبان انگليسي وجود دارند.



انواع ويزاي تحصيلي جهت مهاجرت به چين از طريق تحصيل

نوع اول: متقاضيان مهاجرت به چين از طريق تحصيل كه تحصيلشان بيش از 6 ماه زمانبرخواهد بود.

نوع دوم :متقاضيان مهاجرت به چين از طريق تحصيل كه تحصيلشان 6 ماه يا كمترزمانبر خواهد بود.

 

مدارك مورد نياز براي مهاجرت به چين از طريق تحصيل

داشتن مدارك زير براي مهاجرت به چين از طريق تحصيل الزامي است :
- پاسپورت شخص و كپي از صفحات آن

- فرم تكميل شده ي درخواست ويزا

- عكس فرد اخذ شده در شش ماهه اخير

صادر شده توسط وزارت آموزش و وزارت امور خارجه چين JWZ.1  يا  JWZ .2

نامه پذيرش از دانشگاه انتخابي

پرينت فرم پر شده ي درخواست آنلاين مهاجرت به چين از طريق تحصيل

پرداخت مبلغ حق الزحمه ي سفارت و خدمات انجام ويزاي مهاجرت به چين از طريق تحصيل

درخواست هاي مهاجرت به چين از طريق تحصيل اضافي طبق اختيارات قانوني

 

مهاجرت به چين از طريق تحصيل

 


مزاياي مهاجرت به چين از طريق تحصيل:

مزاياي زير را مي توان براي مهاجرت به چين از طريق تحصيل بيان نمود:
 _ مهاجرت به چين از طريق تحصيل فرصت خوبي است براي آشنايي با فرهنگ غني و باستاني مردم اين كشور واز طرف ديگر زندگي در كشوري مدرن و امروزي كه رشد اقتصادي آن بسيار چشمگير است.اين كشور پس از آمريكا لقب دوم اقتصاد برتر را به خود اختصاص داده است و شركت هاي بزرگي در آن شعبه و كارخانه دارند.
_با  مهاجرت به چين از طريق تحصيل امكان اخذ بورسيه هاي تحصيلي وجود دارد و هزينه هاي تحصيل در مقايسه با ساير كشورها بسيار پايين مي باشد. اين در حالي است كه رتبه ي دانشگاه هاي اين كشور در رشته هاي متفاوت در حد دانشگاه هاي اروپايي است.

 

ممكن است به مطالب زير نيز علاقه مند باشيد :

مهاجرت به آلمان از طريق تحصيل

مهاجرت به تركيه از طريق تحصيل

مهاجرت به روسيه از طريق تحصيل

مهاجرت به فرانسه از طريق تحصيل

مهاجرت به كانادا از طريق تحصيل

 

 

ابر كلمات كليدي :

مهاجرت به چين براي تحصيل , مهاجرت تحصيلي به چين , معايب تحصيل در چين , مزاياي تحصيل در چين , هزينه تحصيل در چين , معايب تحصيل پزشكي در چين , تحصيل زبان چيني در چين , تحصيل در چين مهندسي , تحصيل روانشناسي در چين , ويزاي تحصيلي چين , ويزاي دانشجويي چين , مهاجرت از طريق تحصيل به چين , اقامت چين از طريق تحصيل , اخذ اقامت چين از طريق تحصيل , اخذ اقامت دائم چين از طريق تحصيل , شرايط تحصيل در چين , تحصيل در چين بدون مدرك زبان , تحصيل در چين پزشكي , تحصيل در چين دندانپزشكي , تحصيل در چين 2019 , تحصيل در چين به زبان انگليسي , تحصيل در چين apply abroad , تحصيل در چين 2018 , بورسيه تحصيلي چين 2018 , بورسيه كارشناسي ارشد در چين

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد