دوره آموزش سئو و بهينه سازي وب سايت به زبان فارسي

طراحي انواع وب سايت هاي شركتي / فروشگاهي / شخصي / پزشكي / تبليغاتي / املاك و ...

دوره آموزش سئو و بهينه سازي وب سايت به زبان فارسي

۱۷ بازديد

دوره آموزش سئو و بهينه سازي وب سايت به زبان فارسي

روزانه هزاران نفر براي استفاده از خدمات يا خريد كالاهاي مورد نياز از موتورهاي جستجو استفاده مي كنند . بنابراين در صورتي كه شما بتوانيد در موتورهاي جستجو از جايگاه خوبي برخوردار باشيد ، مشتريان بسياري به سمت شما خواهند آمد .

 

اهميت سئو و بهينه سازي سايت

با توجه به رشد استفاده از اينترنت و زياد شدن كاربران اينترنتي ، رقابت بين كسب وكار ها در فضاي مجازي زياد شده است . و براي اينكه بتوانيد در بين رقبا جايگاه بهتري داشته باشيد ، بايد سايت خود را براي موتورهاي جستجو بهينه يا اصطلاحا سئو كنيد .

سايتي كه  به عنوان جلوه اي از تجارت و كسب وكارتان به مردم نشان ميدهيد زمينه ساز موفقيت ، گسترش و توسعه  تجارت شما ميباشد  كه روزانه مخاطبين بسياري از آن ديدن ميكنند .

چرا بايد وب سايتتان را سئو كنيد؟

بهتر ديده شدن سايت در موتور هاي جست وجو يعني رجوع بيشتر كاربران به سايت شما ، و رجوع  بيشتر كاربران به سايت ،باعث افزايش مشتري و درآمد نهايي فعاليت شما ميشود .

 بنابراين  براي هر كسب و كاري آشنايي با مبحث بهينه سازي يا سئو سايت براي قرار گرفتن در صفحات اول  موتور هاي جست وجو اهميت پيدا ميكند.

سئو چيست؟

سئو به مفهوم بهينه سازي سايت براي موتور هاي جست وجو ميباشد . كاربران صفحات اينترنتي ، وقتي به دنبال مطلبي در اينترنت ميگردند و سرچ ميكنند ، موتور هاي جست وجو نتيجه زيادي را بالا مياورد اما قطعا كاربران وقت و حوصله نگاه كردن به همه ي نتايج را ندارند . بنابراين به همان صفحه اول موتورهاي جست وجو بسنده كرده و از ديدن بقيه مطالب سر باز ميزنند .

سئو با بالا آوردن سايت شما در صفحه اول موتورهاي جست وجو ، نقش مهمي را در جذب بيشتر كاربران ايفا ميكند.

از اين رو كسب اطلاعات به روز و دانش فني در اين زمينه جزء شرط هاي لازم براي موفقيت هر كسب وكاري در فضاي مجازي است .

قطعا محتوايي كه در سايت خود ميگذاريد بايد از كيفيت لازم برخورد دارباشد تا بتواند كاربران را جذب كرده و مشتري شما شوند .شما با بهينه كردن محتواي سايت خود و استراتژي مديريت محتواي طولاني مدت  ، كه در اين بسته به شما آموزش داده ميشود ، ميتوانيد تعداد زيادي از كاربران را جذب خود كنيد .

دوره آموزش سئو

دوره  آموزشي كه پيش روي شماست توسط تيم حرفه اي طراحي و بهينه سازي  وب با سابقه چندين ساله در اين  زمينه ، و استفاده از بروزترين مطالب و دانش در زمينه سئو و بهينه سازي  ، با هدف در آمدزايي شما ، مهيا شده است

شما ميتوانيد با دانش كاربردي كه در مجموعه آموزش سئو و بهينه سازي وب سايت داده ميشود ، سايت خود را بهينه كرده و در صفحه اول گوگل و ساير موتورهاي جست وجو ديده شويد .

آموزش كامل سئو

سرفصل هاي بسته آموزشي سئو طوري تدوين شده اند كه هر فردي با هر سطح معلومات و دانشي در حوزه وب ميتواند از آن بهره وري كامل داشته باشد و در عين حال مباحث بهينه سازي سايت را بصورت كامل پوشش دهد.

فيلم آموش سئو

اين بسته آموزشي بصورت فيلم تهيه شده است تا بتوانيد به راحتي از آن استفاده كنيد و شامل ده فصل است . هر فصل بصورت فيلم آموزشي جداگانه ميباشد تا در آينده بتوانيد به راحتي مبحث مورد نظر خود را مرور كنيد .

فصل اول : مروري بر موتورهاي جست وجو

فصل دوم : كلمات كليدي

فصل سوم : بهينه سازي محتوا

فصل چهارم: بررسي فني سايت و سرور

فصل پنجم: استراتژي مديريت محتواي طولاني مدت

فصل ششم: استراتژي ساخت لينك

فصل هفتم: اندازه گيري عملكرد سئو

فصل هشتم: نكاتي در مورد سئو براي تجارت الكترونيك

فصل نهم: جستجوي محلي (لوكال سئو )

فصل دهم : سئو بين الملل

 

باخريد اين بسته ، تضمين ميكنيم كه سئو وبهينه سازي محتوايي را به خوبي فرا بگيريد . اين بسته آموزشي ويژه تمام كساني است كه وب سايت دارند و قصد دارند از سايت خود بهترين استفاده را ببرند و پيشرفت داشته باشند .

همچنين افرادي كه قصد دارند كار سئو را به عنوان شغل خود انتخاب نمايند و از آن كسب درآمد كنند مي توانند از اين بسته آموزش سئو و بهينه سازي سايت استفاده كنند .

 تضمين ما از كيفيت بسته آموزشي در حدي است كه شما ميتوانيد در صورت خريداري ورضايت نداشتن از فيلم آموزشي ، 50% مبلغ  را پس بگيريد .

دانلود فيلم آموزشي سئو به زبان فارسي

جهت دانلود اين فيلم آموزش سئو به زبان فارسي كافي است كه اين مجموعه ارزشمند را خريداري نماييد تا لينك هاي دانلود براي شما ارسال گردند

فعاليت هاي ما:

طراحي سايت شيراز

طراحي سايت در شيراز

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد