خريد اقساطي آلات موسيقي

طراحي انواع وب سايت هاي شركتي / فروشگاهي / شخصي / پزشكي / تبليغاتي / املاك و ...

خريد اقساطي آلات موسيقي

۲۲ بازديد

خريد اقساطي آلات موسيقي

بسياري از اشخاص به موسيقي بسيار علاقه مند هستند اما بودجه كافي براي خريد ابزار و وسايل مربوطه را ندارند. اگر شما از اين دسته افراد هستيد، مي توانيد خريد اقساطي آلات موسيقي را در نظر داشته باشيد. در ادامه اين مطلب به شما كمك خواهيم كرد تا چند برند وسايل موسيقي را به شما معرفي كنم و حدود قيمت آنها را در اختيارتان بگذارم تا بتوانيد بهترين تصميم را بگيريد.

قيمت گيتار برقي دست دوم

گيتار از جمله وسايل موسيقي است كه امروزه طرفداران زيادي پيدا كرده است. گيتار در انواع برقي، كلاسيك و ….. موجود است. قيمت گيتار برقي دست دوم دربازه اي بين 3,900,000  تا 7,000,000 مي باشد. اگر به دنبال خريد گيتار برقي دست دوم هستيد، از باكيفيت بودن آن اطمينان حاصل كنيد.

خريد وسايل استوديو موسيقي

برخي از افراد در دنيا موسيقي به قدري حرفه اي هستند كه به دنبال راه اندازي استوديو موسيقي هستند. وسايل مورد نياز براي تاسيس استوديو موسيقي عبارتند از: اسپيكر مانيتور و اجراي زنده، ميكروفون استوديويي، ميدي كيبورد و كنترلر، كارت صدا استوديو، كابل تخصصي صدا و ميكسر و …… اگر قصد خريد وسايل استوديو موسيقي را داريد بايستي هزينه اي در حدود 15 تا 20 ميليون را كنار بگذاريد.

خريد اقساطي گيتار الكتريك

گيتار الكتريك يا گيتار برقي نوعي گيتار است كه صداي آن با تقويت‌كننده‌اي الكتريكي بنام پيكاپ تشديد يا تغيير مي‌يابد. خريد اقساطي گيتار الكتريك به شما اين امكان را مي دهد كه ديگر نگران هزينه نباشيد و با اطمينان خاطر كالاي باكيفيت انتخاب كنيد.

قيمت گيتار كلاسيك

گيتار كلاسيك به شكل استاندارد داراي شش سيم (سه سيم نايلوني براي نت‌هاي زير و سه سيم فنري براي نت‌هاي باس) مي‌باشد. قيمت گيتار كلاسيك بين 850000 تا 9500000 مي باشد.

قيمت گيتار كلاسيك ارزان

گيتار كلاسيك در مقايسه با ديگر انواع گيتار، ارزان تر است. قيمت گيتار كلاسيك ارزان 800000 تومان بوده اما قبل از خريد از دوام و جنس آن حتما بايد اطمينان حاصل فرماييد.

قيمت گيتار كلاسيك ياماها

ياماها از برند هاي معروف در عرصه توليد آلات موسيقي مي باشد. كساني كه از اين محصول استفاده كرده اند به كيفيت و دوام آن اقرار كرده اند. قيمت گيتار كلاسيك ياماها 5200000 تومان مي باشد.

قيمت گيتار آگوستيك

حداقل قيمت اين كالا 5200000 تومان مي باشد.

قيمت گيتار الحمرا

اين كالا در مدل هاي گوناگون در بازار موجود مي باشد. براي اطلاع از قيمت گيتار الحمراء به سايت هاي اينترنتي سر بزنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.