رهن خانه

طراحي انواع وب سايت هاي شركتي / فروشگاهي / شخصي / پزشكي / تبليغاتي / املاك و ...

رهن خانه

۲۲ بازديد

قيمت اجاره  آپارتمان متوسط ۸۰ متري با عمري بيش از ۱۰ سال درشهري مانند تهران سه ميليون و ۵۰۰ هزار تومان در ماه است. اين رقم در حالي است كه متوسط حقوق بين پنج تا شش ميليون تومان در ماه مي باشد. پرداخت اين رقم براي اجاره نشينان دشوار بوده و آن ها را خسته و افسرده مي كند.

طبق توضيح مركز آمار با توجه به اين‌كه كاهش يا افزايش حجم معاملات در مناطق شهرها باعث كاهش يا افزايش شديد متوسط قيمت در سطح كل مي‌شود، ازمبلغ متوسط تعديل شده كه در آن با استفاده از سهم واحدهاي مسكوني داراي سكنه محاسبه صورت مي گيرد، استفاده شده است.

قيمت اجاره آپارتمان متوسط در شهرهاي بزرگ در حالي افزايش مي يابد كه هزينه خورد و خوراك هم همزمان در حال بالا رفتن است.

اجاره آپارتمان 80 متري

متوسط مبلغ اجاره آپارتمان 80 متري در شهري مثل تهران در پاييز امسال نسبت به تابستان ۱.۴ درصد و در مقايسه با پاييز سال گذشته ۳۱.۱ درصد افزايش دارد. از سمت ديگر معاملات مربوط به تعداد معاملات نيز ۲۸.۸ درصد در پاييز نسبت به تابستان و ۷.۳ درصد نسبت به پاييز سال قبل كاهش دارد. قيمت اجاره آپارتمان متوسط به عمر ساختمان و موقعيت آن در شهر بستگي دارد.

اجاره آپارتمان 85 متري

بر اين اساس محاسبات براي اجاره آپارتمان ۸5 متري با متوسط عمر ۱۴ سال نشان مي‌دهد كه متقاضي دريافت خانه در تهران بايد حداقل ماهي ۲۸۰ هزار تومان، به طور متوسط سه ميليون و ۵۳۱ هزار تومان و حداكثر ۱۸ ميليون و ۲۱۷ هزار تومان بپردازد.

رهن آپارتمان 85 متري

شايد اين آمار تا حدودي در قياس با آنچه كه در شهر تهران اتفاق مي‌افتد براي مخاطبان قابل پذيرش نباشد، اما مركز آمار اين اطلاعات را براساس اطلاعاتي كه بنگاه‌هاي معاملات ملكي از خريد و فروش و اجاره در سامانه اطلاعات مديريت معاملات املاك و مستغلات ثبت كرده‌اند منتشر كرده است. بر اين اساس رهن آپارتمان 85 متري تقريبا 300 ميليون تومان مي باشد.

رهن خانه با 50 ميليون

براي اين چنين موارد بهتر است به بنگاه معاملات ملكي مراجعه و از آن ها مشورت بخواهيد. رهن خانه با 50 ميليون مي تواند بسيار سخت باشد.

60 ميليون رهن كامل

اين رقم تعيين كننده توان شخص براي پرداخت پول پيش خانه مي باشد. كه شما مي توانيد در نقاط پاييني شهر زندگي خود را ادامه بدهيد. 60 ميليون رهن كامل، هزينه رهن يك آپارتمان امروزي كوچك مي باشد.

60 ميليون رهن كامل

رهن خانه با 50 ميليون

اجاره آپارتمان 80 متري

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.