حمل خودرو شيراز

طراحي انواع وب سايت هاي شركتي / فروشگاهي / شخصي / پزشكي / تبليغاتي / املاك و ...

حمل خودرو شيراز

۱۸ بازديد

رايج ترين مشكلات موتور خودرو

موتور خودرو مانند قلب آن عمل مي كند و طبيعتا ايجاد هرگونه خلل در آن مي تواند كابوس بزرگي براي دارنده خودرو باشد. نگران نباشيد. با نگهداري صحيح از خودو، مي توانيد خرابي موتور را به تعويق بيندازيد. اما ما در اين مقاله از وبسايت امداد شيراز سعي داريم رايج ترين مشكلات موتور خودرو را مورد بررسي قرار دهيم. پيشنهاد مي كنيم تا پايان با ما همراه باشيد.

داغ شدن بيش از حد موتور

اگر ميزان مايع خنك كننده كم باشد، موجب داغ شدن بيش از حد موتور و جوش آوردن ماشين مي شود. سوختن واشر سرسيلندر، از كار افتادن رادياتور، گرفتگي شيلنگ ها و نشتي سيستم خنك كننده عواملي هستند كه موتور خودرو را بيش از حد معمول، داغ مي كنند و به آن آسيب مي زنند.

خارج شدن دود يا بخار از موتور

اگر هرنشانه اي از خروج دود از موتور را ديديد، خودرو خود را سريعا به يك مكانيك نشان دهيد. گاهي اوقات، واشرهاي فرسوده، سيلندرهاي خراب و روغن كاري نامناسب مي تواند دليل خارج شدن دود باشد. معمولا خودروهاي ژاپني مانند ميتسوبيشي، هيوندا، سوزوكي و تويوتا داراي وازم جانبي و موتورهايي با كيفيت بالا هستند تا از خروج دود سفيد از آنها جلوگيري شود.

ورود آب به درون موتور

به ياد داشته باشيد رانندگي در آب يا طوفان هاي شديد، سبب آسيب هاي جدي به موتور مي شود. ورود آب به موتور، ميله هاي پيستون را خم كرده و به موتور صدمه مي زند. بنابراين هرگز اتوموبيل خود را از رودخانه هاي پرآب يا طوفان هاي سنگين عبور ندهيد.

سروصداي موتور

هرگونه صداي عجيب و غريب و خاص به همراه صداي ضربه يا ارتعاش از موتور، مي تواند به دليل استارت ضعيف، تسمه تايم فرسوده يا ديگر مشكلات موتور باشد. در صورت شنيدن چنين صداهايي از موتور خودرو آن را سريعا به تعميرگاه ببريد.

 

حمل خودرو شيراز

اعزام مكانيك در شيراز

تعميركار سيار شيراز

 


 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.